18 26 66 961

Punkt Rejestracji Sigillum
Nowy Targ - Firma Polański

Oszczędzaj czas i wygodnie podpisuj dokumenty wykorzystując
podpis kwalifikowany oraz pieczęć elektroniczną od PWPW Sigillum.

Jak uzyskać podpis elektroniczny

  1. Zarejestruj się: Przejdź na stronę internetową sigillum.pl  zarejestruj się jako użytkownik. Wypełnij wymagane dane osobowe i zgodnie z procedurą weryfikacyjną dostarcz wszystkie potrzebne dokumenty.

  2. Przejdź proces weryfikacji tożsamości. Może to obejmować dostarczenie kopii dokumentów tożsamości, takich jak paszport lub dowód osobisty, oraz potwierdzenie adresu zamieszkania.

  3. Wybierz rodzaj podpisu: Wybierz odpowiedni rodzaj podpisu elektronicznego dla swoich potrzeb. Może to obejmować różne poziomy uwierzytelniania i rodzaje certyfikatów.

  4. Podpisz umowę: Po weryfikacji tożsamości i wybraniu rodzaju podpisu, będziesz musiał podpisać umowę lub zgodę na korzystanie z usług dostawcy. Dokładnie przeczytaj warunki i upewnij się, że rozumiesz zobowiązania i prawa wynikające z korzystania z podpisu elektronicznego.

  5. Pobierz oprogramowanie/certyfikat: Zgodnie z instrukcjami dostawcy, pobierz odpowiednie oprogramowanie lub certyfikat, które umożliwi Ci generowanie podpisów elektronicznych. Postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji.

  6. Generuj podpis elektroniczny: Po zainstalowaniu oprogramowania lub certyfikatu będziesz gotowy do generowania podpisów elektronicznych. Wykorzystaj dostarczone narzędzia i zgodnie z procedurą dostawcy generuj podpis elektroniczny na dokumentach elektronicznych.

  7. Używaj podpisu elektronicznego: Po wygenerowaniu podpisu elektronicznego możesz go używać do podpisywania różnych dokumentów elektronicznych. Upewnij się, że przestrzegasz wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących podpisu elektronicznego i dostarczonych przez dostawcę instrukcji.

Scroll to Top
Call Now Button